DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5779
|
Назва: | Єдність теорії і практики в педагогічній спадщині ранньохристиянських педагогів |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | історія педагогіки Северин Боецій Капелла Марціан Алкуїн Йоркський Севільський Ісидор Кассіодор Флавій |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Починати навчання з людьми дорослого віку не було винаходом ранньохристиянських педагогів. Однак система наставництва (тьюторства) склалася в перехідний період від Античності до раннього Середньовіччя у зв’язку з формуванням особливого типу
викладача – універсального наставника, який би володів усією системою необхідних
знань і вмів їх донести до своїх вихованців. Освіта, де в основі знаходилася самостійна
робота учнів під контролем наставника, стала предметом дослідження науковців лише
наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. Саме в часи раннього Середньовіччя почалося формування сучасного західноєвропейського індивідуалістичного світогляду, були закладені основи вищої школи, системи
освіти дорослих і тьюторської системи. Спробу переосмислити античну навчальну систему з її теорією і практикою зробив
Марціан Капелла, а завершив її Северин Боецій. Однак нову педагогічну модель теоретично завершити й апробувати на практиці вдалося лише Флавію Кассіодору. Це були активні діячі епохи нового світу („pax nova“), які формували новий тип культури та відповідної йому навчальної системи. |
Опис: | Цебрій, І. Єдність теорії і практики в педагогічній спадщині ранньохристиянських педагогів / І. Цебрій // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 62-65 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5779 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|