DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5779

Назва: Єдність теорії і практики в педагогічній спадщині ранньохристиянських педагогів
Автори: Цебрій, І.В.
Ключові слова: історія педагогіки
Северин Боецій
Капелла Марціан
Алкуїн Йоркський
Севільський Ісидор
Кассіодор Флавій
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Починати навчання з людьми дорослого віку не було винаходом ранньохристиянських педагогів. Однак система наставництва (тьюторства) склалася в перехідний період від Античності до раннього Середньовіччя у зв’язку з формуванням особливого типу викладача – універсального наставника, який би володів усією системою необхідних знань і вмів їх донести до своїх вихованців. Освіта, де в основі знаходилася самостійна робота учнів під контролем наставника, стала предметом дослідження науковців лише наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. Саме в часи раннього Середньовіччя почалося формування сучасного західноєвропейського індивідуалістичного світогляду, були закладені основи вищої школи, системи освіти дорослих і тьюторської системи. Спробу переосмислити античну навчальну систему з її теорією і практикою зробив Марціан Капелла, а завершив її Северин Боецій. Однак нову педагогічну модель теоретично завершити й апробувати на практиці вдалося лише Флавію Кассіодору. Це були активні діячі епохи нового світу („pax nova“), які формували новий тип культури та відповідної йому навчальної системи.
Опис: Цебрій, І. Єдність теорії і практики в педагогічній спадщині ранньохристиянських педагогів / І. Цебрій // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 62-65
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5779
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf161,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок