DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5778
|
Назва: | Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності вчителя-новатора О. Антикуз |
Автори: | Світлична, Л. |
Ключові слова: | Олена Антикуз педагоги-новатори педагогічні інновації |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Освіта, як головна складова суспільства, повинна швидко реагувати та відповідати стану науково-технічного прогресу, тенденціям розвитку економічної сфери країни.
Тому особливої уваги заслуговує сучасний стан, проблеми впровадження та перспективи інновацій в освіту нашої країни. Про інновації говорять багато, але ми зупинимось на прикладі “вчителя-новатора” Олени Антикуз. Фізичні закони Олена Антикуз пояснює, демонструючи мультфільми, а замість письмового заліку може запропонувати зняти відеоролик. “У сучасному світі крім знання свого предмета треба вміти говорити з дітьми
на одній мові”, – переконана Олена. На платформі Windows Live вона створила віртуальну класну кімнату – співтовариство, в якому вже перебувають понад 120 учнів.
Головною рушійною силою інноваційної діяльності є вчитель, оскільки суб’єктивний
чинник є вирішальним під час впровадження та поширення нововведень. Метою даної статті є ознайомлення з інноваційним внеском вчителя-новатора Олени Антикуз у розвиток ІТ технологій на уроках фізики. |
Опис: | Світлична, Л. Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності вчителя-новатора О. Антикуз / Л. Світлична // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 60-62 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5778 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|