DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5778

Назва: Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності вчителя-новатора О. Антикуз
Автори: Світлична, Л.
Ключові слова: Олена Антикуз
педагоги-новатори
педагогічні інновації
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Освіта, як головна складова суспільства, повинна швидко реагувати та відповідати стану науково-технічного прогресу, тенденціям розвитку економічної сфери країни. Тому особливої уваги заслуговує сучасний стан, проблеми впровадження та перспективи інновацій в освіту нашої країни. Про інновації говорять багато, але ми зупинимось на прикладі “вчителя-новатора” Олени Антикуз. Фізичні закони Олена Антикуз пояснює, демонструючи мультфільми, а замість письмового заліку може запропонувати зняти відеоролик. “У сучасному світі крім знання свого предмета треба вміти говорити з дітьми на одній мові”, – переконана Олена. На платформі Windows Live вона створила віртуальну класну кімнату – співтовариство, в якому вже перебувають понад 120 учнів. Головною рушійною силою інноваційної діяльності є вчитель, оскільки суб’єктивний чинник є вирішальним під час впровадження та поширення нововведень. Метою даної статті є ознайомлення з інноваційним внеском вчителя-новатора Олени Антикуз у розвиток ІТ технологій на уроках фізики.
Опис: Світлична, Л. Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності вчителя-новатора О. Антикуз / Л. Світлична // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 60-62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5778
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf158 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок