DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5724

Назва: Упровадження здоров'язберігальних технологій у сучасних школах: завдання, принципи, перспективи
Автори: Чернявський, А.
Ключові слова: здоров'язберігальні технології
здоров’я школярів
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Аналізуючи сучасні навчальні програми з різних шкільних дисциплін хотілося б нагадати їхнім авторам вислів нашого земляка, видатного педагога Григорія Ващенка, який ще в першій половині XX ст.. писав «школа має виховати дітей здоровими, міцними і спритними». Державні документи свідчить про те що пріоритетним завданням системи освіти є формування здорової людини. Нажаль з кожним роком в Україні спостерігається тенденція погіршення стану здоров’я дітей та молоді. Медичні працівники виявили, що за останні 5-7 років кількість випускників середніх навчальних закладів, які мають захворювання верхніх дихальних шляхів опорно-рухового апарату, шлунково-кишкового тракту і серцево-судинної системи дедалі зростає і становить 90%. Аналіз психолого-педагогічної літератури вказує на те, що серед шкільних факторів ризику найбільшу загрозу для здоров’я дітей становлять такі: неефективна педагогічна тактика; інтенсифікація навчального процесу; вибір методик і педагогічних технологій, що не відповідають віковим та індивідуальним особливостям розвитку учнів; недотримання гігієнічних вимог під час здійснення навчального процесу та інше. Наш практичний досвід застосування здоров’язбережувальних вправ сприяв покращенню показників якості засвоєння предметів інформатики та фізики на 12%. Крім того завдяки формуванню позитивної мотивації діти з інтересом, більш активно почали вивчати ці дисципліни. Таким чином, застосування широкої спектру здоров’язбережувальних технологій, позитивно впливає не тільки на здоров’я школяра, а й підвищує якість навчання.
Опис: Чернявський, А. Упровадження здоров'язберігальних технологій у сучасних школах: завдання, принципи, перспективи / А. Чернявський // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 49-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5724
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf430,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок