DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5724
|
Назва: | Упровадження здоров'язберігальних технологій у сучасних школах: завдання, принципи, перспективи |
Автори: | Чернявський, А. |
Ключові слова: | здоров'язберігальні технології здоров’я школярів |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Аналізуючи сучасні навчальні програми з різних шкільних дисциплін хотілося б
нагадати їхнім авторам вислів нашого земляка, видатного педагога Григорія Ващенка,
який ще в першій половині XX ст.. писав «школа має виховати дітей здоровими, міцними
і спритними». Державні документи свідчить про те що пріоритетним завданням системи освіти є формування здорової людини. Нажаль з кожним роком в Україні спостерігається
тенденція погіршення стану здоров’я дітей та молоді. Медичні працівники виявили, що
за останні 5-7 років кількість випускників середніх навчальних закладів, які мають захворювання верхніх дихальних шляхів опорно-рухового апарату, шлунково-кишкового
тракту і серцево-судинної системи дедалі зростає і становить 90%. Аналіз психолого-педагогічної літератури вказує на те, що серед шкільних факторів ризику найбільшу загрозу для здоров’я дітей становлять такі: неефективна педагогічна тактика; інтенсифікація навчального процесу; вибір методик і педагогічних технологій, що не відповідають віковим та індивідуальним особливостям розвитку учнів; недотримання гігієнічних вимог під час здійснення навчального процесу та інше. Наш практичний досвід застосування здоров’язбережувальних вправ сприяв покращенню показників якості засвоєння предметів інформатики та фізики на 12%. Крім того завдяки формуванню позитивної мотивації діти з інтересом, більш активно почали вивчати ці дисципліни. Таким чином, застосування широкої спектру здоров’язбережувальних технологій, позитивно впливає не тільки на здоров’я школяра, а й підвищує якість навчання. |
Опис: | Чернявський, А. Упровадження здоров'язберігальних технологій у сучасних школах: завдання, принципи, перспективи / А. Чернявський // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 49-51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5724 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|