DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5723
|
Назва: | Запровадження цілісного підходу до вдосконалення навчально-виховного процесу |
Автори: | Лутфуллін, В.С. |
Ключові слова: | навчально-виховний процес В. Сухомлинський С. Шацький видатні педагоги |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Розгортання цілісного навчально-виховного процесу, як свідчить унікальний досвід видатних вітчизняних педагогів, нерозривно пов’язане зі створенням відповідної
матеріальної бази для організації різноманітних видів діяльності вихованців і вимагає багаторічних зусиль творчого згуртованого колективу педагогів. Одним із найважливіших чинників у реалізації принципу цілісності є високий рівень педагогічного керівництва навчально-виховним закладом, спрямованого на повне розкриття творчого потенціалу кожного вчителя. Не викликає ніяких сумнівів те, що при всій неповторності наполегливих пошуків і надбань у справі виховання підростаючого покоління, яких досягнули С. Шацький, А. Макаренко, В. Сорока-Росинський, В. Сухомлинський, О. Захаренко, кожний із них був висококваліфікованим, самовідданим організатором і керівником педагогічного й дитячого колективів. |
Опис: | Лутфуллін, В. Запровадження цілісного підходу до вдосконалення навчально-виховного процесу / В. Лутфуллін // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 46-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5723 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|