DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5723

Название: Запровадження цілісного підходу до вдосконалення навчально-виховного процесу
Авторы: Лутфуллін, В.С.
Ключевые слова: навчально-виховний процес
В. Сухомлинський
С. Шацький
видатні педагоги
Issue Date: 2013
Краткий осмотр (реферат): Розгортання цілісного навчально-виховного процесу, як свідчить унікальний досвід видатних вітчизняних педагогів, нерозривно пов’язане зі створенням відповідної матеріальної бази для організації різноманітних видів діяльності вихованців і вимагає багаторічних зусиль творчого згуртованого колективу педагогів. Одним із найважливіших чинників у реалізації принципу цілісності є високий рівень педагогічного керівництва навчально-виховним закладом, спрямованого на повне розкриття творчого потенціалу кожного вчителя. Не викликає ніяких сумнівів те, що при всій неповторності наполегливих пошуків і надбань у справі виховання підростаючого покоління, яких досягнули С. Шацький, А. Макаренко, В. Сорока-Росинський, В. Сухомлинський, О. Захаренко, кожний із них був висококваліфікованим, самовідданим організатором і керівником педагогічного й дитячого колективів.
Описание: Лутфуллін, В. Запровадження цілісного підходу до вдосконалення навчально-виховного процесу / В. Лутфуллін // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 46-49.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5723
Appears in Collections:13

Files in This Item:

File Description SizeFormat
11.pdf163,87 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback