|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5714
|
Назва: | Теоретичні основи впровадження еколого-еволюційної діяльності в практику вітчизняних навчальних закладів |
Автори: | Рибалко, Л. |
Ключові слова: | природничо-наукова освіта еколого-еволюційний підхід екологічний світогляд |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема застосування еколого-еволюційного підходу в змісті шкільної природничо-наукової освіти пов’язана з наявністю в суспільстві глобальних екологічних проблем,
які виникли у зв’язку з ускладненням взаємовідносин між людством і природою, та необхідністю їх подолання. До того ж швидкі темпи розвитку природничих наук ведуть до
збільшення обсягу навчальної інформації, яку учні мають засвоїти, навчаючись в школі,
що також породжує проблему невідповідності кількості навчального матеріалу віковим
можливостям учнів і веде за собою необхідність уникнення фактологічного матеріалу та його розрізненості. Останнє вимагає інтеграції змісту освіти, що у поєднанні з вирішенням глобальних екологічних проблем – особливого підходу до формування природничо-наукової освіти, оскільки у її змісті віддзеркалюються ті основні показники, що характеризують перспективи розвитку країни загалом, її інноваційний потенціал, і від того, що і як ми будемо вивчати в школі, залежатиме, якого громадянина, яку особистість формуватиме школа, до якого суспільства прагнутиме Україна. Вирішення проблем екологічного виховання підростаючого покоління та інтеграції змісту шкільної природничо-наукової освіти вбачаємо у застосуванні еколого-еволюційного підходу (ЕЕП).
ЕЕП розглядаємо як сучасний загальнонауковий напрям в методології пізнання об’єктів природи, що передбачає відмову від органоцентризму на користь біоцентричного та екологічного світорозуміння, з’ясування екологічних причино-наслідкових зв’язків, еволюційного розвитку та функціонування об’єктів пізнання; як такий, що спрямовує навчально-виховний процес на формування в свідомості учнів екологічного світогляду та біоцентричного мислення, природничо-наукової картини світу та життєствердного образу світу. |
Опис: | Рибалко Л. Теоретичні основи впровадження еколого-еволюційної діяльності в практику вітчизняних навчальних закладів / Л. Рибалко
// Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 26-29. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5714 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|