DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5713

Назва: Інноваційна діяльність менеджера у системі освіти регіону
Автори: Кравченко, Л.
Ключові слова: менеджмент освіти
підготовка менеджерів освіти
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Грамотність, виваженість управлінських рішень – основа інноваційного менеджменту в освіті. Якість прийняття рішення залежить від використання наукових підходів, методів моделювання, мотивації, адаптованості до інших рівнів управління. Важливу роль у прийняття рішення відіграють психологічні аспекти особистості інноваційного менеджера, який бере до уваги власне інтуїтивне відчуття того, що варіант рішення обрано правильно. У цьому випадку інтуїція, що приходить зазвичай до менеджерів високого рівня, вивірена роками і досвідом, а не лише знаннями, одержаною інформацією і даними комп’ютера. Ефективний менеджер не орієнтується тільки на інтуїцію: він розуміє, що може стати жертвою випадку, як позитивного, так і негативного. Він робить опору на власні судження, в основі яких лежать і знання, і досвід, і інтуїція. Такий підхід називаємо використанням „логіки здорового глузду”. Головною особливістю всієї системи освіти сьогодні є те, що вона, по-суті, знаходиться в стані постійного оновлення, тобто вимагає інноваційного мислення кожного працівника, менеджера – у першу чергу. Для реалізації завдань модернізації, реорганізації, оновлення керівник має бути прибічником нових ідей. Практика інноваційного менеджменту освіти регіону напрацювала конкретні зразки і приклади особистісного розвитку і вагомого результату професійного самотворення креативних менеджерів навчальних закладів, які узагальнені й покладені нами в основу індивідуально та соціально орієнтованої організаційно-функціональної моделі особистості майбутнього менеджера у контексті єдності теоретичного, аксіологічного і практико-технологічного аспектів підготовки.
Опис: Кравченко, Л. Інноваційна діяльність менеджера у системі освіти регіону / Л. Кравченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 22-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5713
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf162,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок