DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5702

Название: Реалізація принципів освіти для сталого розвитку у шкільному курсі географії
Авторы: Япринець, Т.С.
Ключевые слова: принципи освіти
сталий розвиток
шкільний курс географії
Issue Date: 2015
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Світовою тенденцією останнього десятиліття є переорієнтація всіх сфер освіти на цілі сталого розвитку, які знаходять своє втілення у заходах, проведених під егідою ЮНЕСКО. Так, у 2014 році було прийнято Глобальну програму дій для сталого розвитку (до якої приєдналася й Україна), котра передбачає інтеграцію його принципів у навчальні програми та освіту в цілому. Зокрема, у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти (2011 р.) вказано вимогу до загальноосвітньої підготовки учнів із географії «оцінювати значення сталого розвитку для людства». Саме тому дослідження включення цих ідей у методику навчання географії відзначається актуальністю в сучасних умовах модернізації навчально-виховного процесу.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5702
Appears in Collections:Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Japrinec.pdf419,03 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback