DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра культурології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5702

Назва: Реалізація принципів освіти для сталого розвитку у шкільному курсі географії
Автори: Япринець, Т.С.
Ключові слова: принципи освіти
сталий розвиток
шкільний курс географії
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Світовою тенденцією останнього десятиліття є переорієнтація всіх сфер освіти на цілі сталого розвитку, які знаходять своє втілення у заходах, проведених під егідою ЮНЕСКО. Так, у 2014 році було прийнято Глобальну програму дій для сталого розвитку (до якої приєдналася й Україна), котра передбачає інтеграцію його принципів у навчальні програми та освіту в цілому. Зокрема, у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти (2011 р.) вказано вимогу до загальноосвітньої підготовки учнів із географії «оцінювати значення сталого розвитку для людства». Саме тому дослідження включення цих ідей у методику навчання географії відзначається актуальністю в сучасних умовах модернізації навчально-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5702
Розташовується у зібраннях:Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Japrinec.pdf419,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок