DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/570

Назва: Епістемологічна концепція викладання мистецьких дисциплін: технологія реалізації
Автори: Кондрацька, Л.А.
Ключові слова: епістемологічна концепція
когнітивно-корекційна технологія
художньо-рефлексивна компетенція
ціннісно-смислова компетенція
акмеологічна компетенція
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті зумовлена актуальність і обґрунтовано зміст основних положень епістемологічної концепції викладання мистецьких дисциплін та когнітивно-корекційної технології формування художньо- рефлексивної, ціннісно-смислової і акмеологічної компетенцій майбутнього вчителя мистецтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/570
Розташовується у зібраннях:2011(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kondrats.pdf375,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок