DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(16) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5636

Назва: Проблема поєднання фундаментального і інноваційного при навчанні математики у вищих навчальних закладах
Автори: Кушнір, В.А.
Ключові слова: фундаментальність освіти і знань
математична і інфоорматична підготовки вчителів математики
інформаційно-комунікаційні технології
методики використання ІКТ при навчанні математики
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про дослідження проблем поєднання фундаментального й інноваційного при навчанні математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ): проблема фундаментальності змістів математичної і інформатичної освіти, проблема створення методик використання можливостей ІКТ при навчанні математики, проблема формування фундаментальних знань з математики і інформатики.
Опис: Кушнір В. А. Проблема поєднання фундаментального і інноваційного при навчанні математики у вищих навчальних закладах / В. А. Кушнір // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 16. – С. 161–171. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5636
Розташовується у зібраннях:2015(16)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kushnir.pdf279,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок