DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5613
|
Назва: | Музикотерапія як складова здоров’язбережувальної технології виховання студентської молоді |
Автори: | Гриньова, В.С. |
Ключові слова: | методи музикотерапії музика музикотерапія фольклор здоров’язбережувальні технології молодь |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається зміст та основи застосування музикотерапії як складової здоров’язбережувальної технології.
Розглядаються наукові підходи видатних учених щодо використання у навчальному процесі музики з терапевтичною метою. Цінним є дослідження фізіологічного впливу музики на
людину, який ґрунтується на тому, що нервова система, а з нею і мускулатура мають здатність засвоєння ритму. Музика як
ритмічний подразник стимулює фізіологічні процеси організму, що відбуваються ритмічно як у руховій, так і вегетативної сфері.
Представлена класифікація методів музикотерапії відповідно до ролі пацієнта (активний і рецептивний) або виду підготовки
(імпровізаційний і структурований). Музикотерапія є складовою здоров’язбережувальної технології, яка спрямована на профілактику захворювань, корекцію і реабілітацію здоров’я
студентської молоді. |
Опис: | Гриньова В. С. Музикотерапія як складова здоров’язбережувальної технології виховання студентської молоді / В. С. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 16. – С. 20–28. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5613 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|