DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5591
|
Назва: | Американська технологія навчання грамоти: дискусія 1920-х років |
Автори: | Кравчук, О.В. |
Ключові слова: | американський метод навчання грамоти інновації упровадження інновацій шкільна практика умови впровадження грамота |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто та проаналізовано матеріали дискусії з приводу запровадження в українських школах нової американської методики навчання грамоти, які опубліковані на сторінках газети «Культура і побут» у 20 -х роках минулого століття. Дискутуючи, шкільні учителі висвітлювали позитивні і негативні строни названого нововведення, висловлювали слушні зауваження про специфіку впровадження інновацій загалом, про взаємодію шкільної практики з педагогічною наукою. Чимало з порушених питань залишаються і нині актуальними. |
Опис: | Кравчук О. В. Американська технологія навчання грамоти: дискусія 1920-х років / О. В. Кравчук // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 117–122. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5591 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(64)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|