DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5591

Назва: Американська технологія навчання грамоти: дискусія 1920-х років
Автори: Кравчук, О.В.
Ключові слова: американський метод навчання грамоти
інновації
упровадження інновацій
шкільна практика
умови впровадження
грамота
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто та проаналізовано матеріали дискусії з приводу запровадження в українських школах нової американської методики навчання грамоти, які опубліковані на сторінках газети «Культура і побут» у 20 -х роках минулого століття. Дискутуючи, шкільні учителі висвітлювали позитивні і негативні строни названого нововведення, висловлювали слушні зауваження про специфіку впровадження інновацій загалом, про взаємодію шкільної практики з педагогічною наукою. Чимало з порушених питань залишаються і нині актуальними.
Опис: Кравчук О. В. Американська технологія навчання грамоти: дискусія 1920-х років / О. В. Кравчук // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 117–122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5591
Розташовується у зібраннях:2015(64)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kravchuk.pdf258,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок