DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5588

Назва: Андрагогічний вимір професійної підготовки сучасного вчителя історії
Автори: Кравченко, Д.М.
Ключові слова: андрагогіка
ознаки андрагогічного підходу
професійна підготовка
учитель історії
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У дослідженні визначено андрагогічний підхід як актуальний в умовах фундаментальної педагогічної освіти; з’ясовано специфіку сучасного етапу розвитку освіти дорослих на засадах неперервності й переважання самоосвітньої діяльності; узагальнено андрагогічний вимір системи професійної підготовки сучасного вчителя історії, зокрема, на її магістерському рівні; відображено шляхи і засоби комплексного стимулювання, виховання, навчання й удосконалення студента як дорослої людини у процесі фахової підготовки на історичному факультеті педагогічного університету.
Опис: Кравченко Д. М. Андрагогічний вимір професійної підготовки сучасного вчителя історії / Д. М. Кравченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 96–102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5588
Розташовується у зібраннях:2015(64)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kravchenko.pdf262,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок