DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5586

Назва: Європейський досвід реформування системи підготовки викладачів вищої школи
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: педагогічна підготовка
викладач
багаторівневість педагогічної підготовки
вища школа
послідовна модель підготовки
синхронна модель підготовки
інтегративна модель підготовки
реформування
Європа
досвід
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано державні освітні стандарти у Німеччині, Франції, Великобританії, які регламентують вказану підготовку; виділено різновиди моделей педагогічної підготовки фахівців у країнах Європи: послідовна, синхронна й інтегративна; досліджено проблему наповнення і структурування навчальних планів підготовки викладачів у європейських країнах.
Опис: Лебедик Л. В. Європейський досвід реформування системи підготовки викладачів вищої школи / Л. В. Лебедик // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 81–87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5586
Розташовується у зібраннях:2015(64)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lebedik.pdf228,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок