DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5586
|
Назва: | Європейський досвід реформування системи підготовки викладачів вищої школи |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | педагогічна підготовка викладач багаторівневість педагогічної підготовки вища школа послідовна модель підготовки синхронна модель підготовки інтегративна модель підготовки реформування Європа досвід |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано державні освітні стандарти у Німеччині, Франції, Великобританії, які регламентують вказану підготовку; виділено різновиди моделей педагогічної підготовки фахівців у країнах Європи: послідовна, синхронна й інтегративна; досліджено проблему наповнення і структурування навчальних планів підготовки викладачів у європейських країнах. |
Опис: | Лебедик Л. В. Європейський досвід реформування системи підготовки викладачів вищої школи / Л. В. Лебедик // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 81–87. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5586 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(64)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|