DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5574
|
Назва: | Освіта: на все життя чи упродовж життя? |
Автори: | Бойко, А.М. |
Ключові слова: | освіта система процес особистість суспільство інновації |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Доведено, що освіта є однією з найширших, центральних педагогічних категорій, що у динамічному і змінному суспільстві освіта му-
сить здійснюватися упродовж усього життя людини. У результаті дискусії щодо визнання поняття «виховання» чи поняття «освіта»
предметом педагогіки, приходимо до обгрунтованого висновку, що загальноприйнятого вирішення цього питання немає. Освіта – цілеспрямований процес і система виховання та навчання в інтересах людини, суспільства, держави. Проаналізовані функції і тенденції розвитку освіти свідчять, що нові потреби у розвитку вітчизняної освіти мають бути зорієнтовані на провідні концептуальні ідеї, принципи та характеристики розвитку європейської освіти. Виявлено ключові аспекти освіти: модернізація, глобальні світові тенденції, національні традиції та інноваційні пошуки. |
Опис: | Бойко А. М. Освіта: на все життя чи упродовж життя? / А. М. Бойко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 5–10. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5574 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(64)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|