DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/557
|
Назва: | Аксіологічні ресурси педагогічної дії вчителя |
Автори: | Зязюн, І.А. |
Ключові слова: | педагогічна дія педагог майбутній учитель-вихователь саморозвиток розвиток особистості |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У структурі професійно-педагогічної підготовки вчителя категорії цінність належить особливе місце як фундаменту, на
який спираються всі інші компоненти системи.
Цінності тут – це духовні феномени, що мають
особистісний смисл і виступають орієнтирами
розвитку й саморозвитку людської поведінки,
життєвих і професійних установок, починаючи
з довузівської та вузівської підготовки майбутніх учителів - вихователів підростаючого покоління й удосконалюючи в післявузівський період впродовж життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/557 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|