DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5567
|
Назва: | Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта |
Автори: | Яланська, С.П. |
Ключові слова: | творчість особистість творча особистість психологія природничо-наукова освіта розвиток майбутній учитель природничо-наукове мислення |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Найбільш вагомим вектором сучасної природничо-наукової освіти є підвищення творчого потенціалу навчання. Що передбачає високий рівень природничо-наукового пізнання, обумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку із суспільством. Мають створюватися сприятливі психологічні умови для систематизації знань про природу дедуктивно-індуктивним шляхом: від фактів до спостережень через емпіричні залежності до одиничних, специфічних законів, і їх систем, весь час спираючись на знання про фундаментальні закономірності природи. |
Опис: | Яланська С. П. Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта / С. П. Яланська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 3 до Вип. 31: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології».– К.: Гнозис, 2014. – С. 344-351. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5567 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|