DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5567

Назва: Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: творчість
особистість
творча особистість
психологія
природничо-наукова освіта
розвиток
майбутній учитель
природничо-наукове мислення
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Найбільш вагомим вектором сучасної природничо-наукової освіти є підвищення творчого потенціалу навчання. Що передбачає високий рівень природничо-наукового пізнання, обумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку із суспільством. Мають створюватися сприятливі психологічні умови для систематизації знань про природу дедуктивно-індуктивним шляхом: від фактів до спостережень через емпіричні залежності до одиничних, специфічних законів, і їх систем, весь час спираючись на знання про фундаментальні закономірності природи.
Опис: Яланська С. П. Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта / С. П. Яланська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 3 до Вип. 31: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології».– К.: Гнозис, 2014. – С. 344-351.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5567
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yalanska.pdf202,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок