DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5506

Назва: Злам педагогічних систем: втрачена обрядовість ведичних (дохристиянських) часів
Автори: Лук'яненко, О.В.
Ключові слова: обряд
обрядовість
педагогічна система
ведичні часи
виховання
Русь
ведична Русь
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): Зміна століть логічно пов’язана із зміною орієнтирів людства. Те, що вважалося першочерговим вчора, – сьогодні відходить на другий план; а його місце займає проблема до цього невагома за мірками попередників. Але одвічною проблемою є проблема виховання та навчання: їх мети, принципів, методів та прийомів. У період, коли владні структури вирішили вести Україну шляхом демократизації та європеїзації, велика увага приділяється педагогічному досвіду провідних європейських країн. Так на озброєння беруться педагогічні твори італійських гуманістів (Маттео Пальмієрі, Леон Батіста Альберті), нідерландських та німецьких мислителів (Еразм Ротердамський, Мартін Лютер).
Опис: Лук'яненко О.В. Злам педагогічних систем: втрачена обрядовість ведичних (дохристиянських) часів // Дидаскал: часопис кафедри педагогіки ПДПУ імені В.Г. Короленка. Полтава, 2006. – №4. – С. 99–102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5506
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Злам педагогічних систем.pdf171,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок