DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5505

Назва: Воля і творчість Людини-Роду у процесі усвідомлення життєвого призначення
Автори: Лук'яненко, О.В.
Ключові слова: воля
творчість
життєве призначення
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Серед основних проблем сучасного процесу змін в освіті залишається проблема стосунків учителя і учня. Доволі часто красиві гасла суб’єкт-суб’єктної взаємодії, особистісно-орієнтованого навчання забуваються одразу ж після закінчення вищого навчального закладу. Початок роботи з живими – неуявними – дітьми збиває с пантелику новоспеченого спеціаліста. Одвічне питання «що робити?» найперше підштовхує до вирішення проблеми звичайним шляхом: виконання добре вивчених ролей. Один (учень) – сприймає (звісно, якщо має бажання), інший (учитель) – займається управлінням освітнім процесом у манері школи часів «Великої дидактики».
Опис: Лук'яненко О.В. Воля і творчість Людини-Роду у процесі усвідомлення життєвого призначення // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Спадщина А.С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності» (м. Полтава, 12-14 березня 2008 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2008. – С. 204-207
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5505
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Воля і творчість.pdf155,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок