DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5419

Назва: Копенгагенський процес: реалії сьогодення
Автори: Яремака, Н.С.
Ключові слова: Копенгагенський процес
вища освіта
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Однією з тенденцій у реформуванні вітчизняної освітньої системи впродовж останніх років прийнято вважати реструктуризацію вищої освіти України відповідно до вимог Болонської конвенції, що набрала чинності з червня 1999 року. У той же час масове захоплення освітян новим європейським поглядом на підготовку фахівців із вищою освітою, навіяне цим нормативним документом, отримавши гучну назву "Болонський процес", не дозволило сучасникам адекватно поставитися до іншої події в європейському освітньому просторі - Копенгагенському процесу.
Опис: Наукові здобутки студентів і магістрантів - освіті XXI століття: Збірник наукових праць - Полтава: ПДПУ, 2008. - Випуск 8. - Ч.I.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5419
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yaremaka5.pdf3,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок