DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5370

Назва: Моніторинг емоційно‐ціннісних ставлень майбутніх учителів гуманітарного профілю
Автори: Щебликіна, Т.А.
Ключові слова: моніторинг
діагностика
емоційно-ціннісне ставлення
майбутній учитель
гуманітарний профіль
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність поняття «емоційно‐ціннісне ставлення», виділено основні структурні компоненти системи емоційно‐ціннісних ставлень сучасного педагога. Проаналізовано характерні особливості змісту гуманітарних дисциплін та організації процесу їх вивчення студентами в навчальному закладі. Визначено основні методи та форми організації моніторингової діяльності в педагогічному виші з метою діагностики стану сформованості емоційно‐ціннісних ставлень майбутніх учителів гуманітарного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5370
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Scheblikina.pdf196,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок