DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5367

Назва: Професійна рефлексія майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти
Автори: Шанскова, Т.І.
Ключові слова: рефлексія
саморефлексія
професійна рефлексія вчителя
рівні готовності студентів
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано значення рефлексивного компоненту у професійній підготовці дорослих студентів, які здобувають другу вищу освіту гуманітарного профілю; використовуючи статистичний критерій Фішера φ*, перевірено гіпотезу про відмінності між двома статистичними вибірками – контрольною та експериментальною групами студентів за самооцінкою рівня готовності до професійної діяльності; за допомогою методів математичної статистики підтверджено ефективність професійної підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5367
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schanskova.pdf259,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок