|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5359
|
| Назва: | Визначення лінгвістичної обдарованості та її структурних елементів |
| Автори: | Тадеєва, М.І. Голубєва, І.В. |
| Ключові слова: | лінгвістична обдарованість лінгвістичний інтелект лінгвістична креативність мотивація до лінгвістичної діяльності |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | Наводиться визначення лінгвістичної обдарованості, під якою автори розуміють
такий вид спеціальної обдарованості, який є результатом взаємодії трьох характеристик: підвищеного рівня лінгвістичного інтелекту, лінгвістичної креативності та мотивації до лінгвістичної діяльності. Детально
характеризуються компоненти лінгвістичної обдарованості. Здійснюється порівняльний аналіз авторського визначення лінгвістичної обдарованості з відомими визначеннями, запропонованими вітчизняними та зарубіжними
вченими. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5359 |
| Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|