DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5359

Назва: Визначення лінгвістичної обдарованості та її структурних елементів
Автори: Тадеєва, М.І.
Голубєва, І.В.
Ключові слова: лінгвістична обдарованість
лінгвістичний інтелект
лінгвістична креативність
мотивація до лінгвістичної діяльності
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Наводиться визначення лінгвістичної обдарованості, під якою автори розуміють такий вид спеціальної обдарованості, який є результатом взаємодії трьох характеристик: підвищеного рівня лінгвістичного інтелекту, лінгвістичної креативності та мотивації до лінгвістичної діяльності. Детально характеризуються компоненти лінгвістичної обдарованості. Здійснюється порівняльний аналіз авторського визначення лінгвістичної обдарованості з відомими визначеннями, запропонованими вітчизняними та зарубіжними вченими.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5359
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tadeeva.pdf228,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок