DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5358

Назва: Сучасний гендерний підхід до формування особистості майбутнього педагога
Автори: Самойленко, Н.І.
Сембрат, А.Л.
Ключові слова: гендер
майбутній педагог
ґендерний підхід
особистість
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено основні напрями досліджень із проблеми підготовки майбутніх педагогів; визначено законодавчі акти, що регулюють питання професійної підготовки в контексті забезпечення ґендерної рівності; проаналізовано основні положення ґендерного підходу, розкрито специфіку його застосування у формуванні особистості майбутніх педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5358
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Samojlenko.pdf199,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок