DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5347

Назва: Психолого‐педагогічна рефлексія як умова формування творчого професійного мислення майбутнього інженера‐ механіка
Автори: Панченко, О.І.
Ключові слова: педагогічний процес
професійне мислення інженерів-механіків
рефлексія
суб’єкти навчання
фахова підготовка
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам професійного розвитку особистості. Обґрунтовано необхідність застосування психолого‐педагогічної рефлексії під час формування професійного мислення майбутніх інженерів‐механіків. Показано роль психолого‐ педагогічної рефлексії в навчально‐пізнавальній та творчій діяльності студента ВТНЗ. Зроблено акцент на тому, що реалізація психолого‐педагогічної рефлексії відбувається за умови взаємодії суб’єктів навчання. Зазначено перспективи щодо подальшого удосконалення процесу формування творчого професійного мислення інженерів‐механіків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5347
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Panchenko.pdf201,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок