DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5308

Назва: Теорія педагогічної майстерності як складова професіогенетичної концепції А. С. Макаренка
Автори: Ткаченко, А.В.
Ключові слова: Макаренко А.С.
педагогічна майстерність
професіогенетична концепція
педагогічна техніка
зовнішня і внутрішня техніка педагога
проксеміка
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутнісні аспекти уявлень видатного українського педагога А.С. Макаренка щодо феномену педагогічної майстерності з точки зору такого синтетичного особистісного утворення, як індивідуальна професіогенетична концепція. Проаналізовані афективно‐аксіологічні, етичні, соціокультурні, естетичні, вольові та технологічні орієнтири розробки А.С. Макаренком проблематики професійної майстерності учителя‐вихователя., специфічні особливості макаренківської теорії педагогічної техніки, описані зовнішня, внутрішня і соціально‐перцептивна її складові.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5308
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tkachenko.pdf217,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок