DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5308
|
Назва: | Теорія педагогічної майстерності як складова професіогенетичної концепції А. С. Макаренка |
Автори: | Ткаченко, А.В. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. педагогічна майстерність професіогенетична концепція педагогічна техніка зовнішня і внутрішня техніка педагога проксеміка |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто сутнісні аспекти уявлень видатного українського педагога
А.С. Макаренка щодо феномену педагогічної майстерності з точки зору такого
синтетичного особистісного утворення, як індивідуальна професіогенетична
концепція. Проаналізовані афективно‐аксіологічні, етичні, соціокультурні,
естетичні, вольові та технологічні орієнтири розробки А.С. Макаренком проблематики професійної майстерності учителя‐вихователя., специфічні особливості макаренківської теорії педагогічної техніки, описані зовнішня, внутрішня і соціально‐перцептивна її складові. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5308 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|