DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців на сучасному етапі освітньої практики >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5200

Назва: Вивчення основ дизайну одягу у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів-інженерів
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: педагог-інженер
дизайн одягу
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах розвитку науки та освіти пріоритетними стають вміння раціонально планувати свою діяльність, нестандартно мислити, пропонувати творчі ідеї для отримання принципово нового рішення. Серед педагогічних працівників викладача нового типу вирізняють такі якості: професійна та соціальна мобільність, глибокі професійні знання в інтегрованих професіях, володіння знаннями зі спеціальності та основ наук, основами наукової організації праці і культури виробництва, здатність до технічної та соціальної творчості, до самовдосконалення, готовність до роботи в різних формах організації навчання й виробництва в умовах конкуренції. Система професійної освіти сьогодні потребує такого викладача, який здатен вивчити ринок праці, виявити його кадрові потреби, проаналізувати діяльність працівників різних сфер, шляхи і засоби їх професійного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5200
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців на сучасному етапі освітньої практики

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Borisova.pdf495,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок