DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців на сучасному етапі освітньої практики >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5198

Назва: Компетентнісний підхід до дизайн-освіти майбутніх модельєрів-конструкторів одягу
Автори: Колосніченко, М.В.
Донченко, С.В.
Омельченко, Г.В.
Ключові слова: модельєр
модельєр-конструктор одягу
дизайн-освіта
компетентнісний підхід
компетентності
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): З 1 вересня 2014 року вступив в силу прийнятий Верховною Радою Закон України «Про вищу освіту», який відкрив шлях вітчизняній вищій освіті до Європейського освітнього простору. Одною з головних цілей над досягненням якої працюють всі члени Європейського простору вищої освіти (ЄПВО) - підвищення якості та привабливості вищої освіти, а також забезпечення успішного працевлаштування випускників вишів за рахунок того, що всі академічні ступені й інші кваліфікації повинні бути орієнтовані на ринок праці. Для досягнення поставлених цілей та з метою поєднання політичних цілей Лісабонської стратегії та Болонського процесу із потребами сектору вищої освіти у 2000 році стартував проект «Гармонізація освітніх структур в Європі» (TUNING).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5198
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців на сучасному етапі освітньої практики

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kolosnihenko.pdf387,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок