|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5173
|
Назва: | Застосування технології доповненої реальності в освітній галузі |
Автори: | Матвієнко, Ю.С. |
Ключові слова: | доповнена реальність технологія доповненої реальності AR–освіта |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | З недавніх пір в тренди технологій вийшла доповнена реальність. Доповнена реальність (AR, Augmented Reality) – доповнення цифровими об'єктами реального світу за допомогою різних гаджетів (смартфонів, планшетів, носимих пристроїв). На даному етапі розвитку це сира технологія, без своїх стандартів, що погано для проникнення в маси. При цьому вже зараз формуються контури ринку.
Digi-Capital оцінив AR-ринок до 2020 року в 120 млрд. доларів. Переконливо, але не все так просто, щоб ринок розвивався, а точніше AR увійшла в маси, повинні стати повсякденністю і окуляри доповненої реальності, які в рази збільшать число користувачів. З доповіді Juniper Research випливає, що доповнена реальність останнім часом зростає дуже скромно, а причина тому, відсутність гідних додатків, які привернули б споживачів. Доповнена реальність має серйозні перспективи застосування в маркетингу, освіті, медицині, навігації, автопромі, іграх, на виробництві. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5173 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|