DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5165

Назва: Використання інтерактивного методу навчання«кейс-стаді» у підготовці майбутніх журналістів
Автори: Шакура, Ю.О.
Ключові слова: інформаційна компетентність
інтерактивне навчання
журналіст
«case-study»
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Одним із найефективніших методів інтерактивного навчання, що набирає все більшої популярності у вишах є метод кейс-стаді («case-study» з англ. case – випадок, ситуація). Цей метод називають також методом активного проблемно-ситуаційного аналізу, основаному на навчанні шляхом вирішення конкретних завдань – ситуацій (вирішення «кейсів»). Мета методу кейс-стаді – поставити студентів у таку ситуацію, в якій їм необхідно буде самостійно прийняти рішення. У вирішенні кейсу немає однозначної відповіді на поставлену проблему або питання, а є кілька відповідей, які можуть змагатися за ступенем правдивості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5165
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schakura.pdf336,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок