DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізико-математичний >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5165

Название: Використання інтерактивного методу навчання«кейс-стаді» у підготовці майбутніх журналістів
Авторы: Шакура, Ю.О.
Ключевые слова: інформаційна компетентність
інтерактивне навчання
журналіст
«case-study»
Issue Date: 2015
Краткий осмотр (реферат): Одним із найефективніших методів інтерактивного навчання, що набирає все більшої популярності у вишах є метод кейс-стаді («case-study» з англ. case – випадок, ситуація). Цей метод називають також методом активного проблемно-ситуаційного аналізу, основаному на навчанні шляхом вирішення конкретних завдань – ситуацій (вирішення «кейсів»). Мета методу кейс-стаді – поставити студентів у таку ситуацію, в якій їм необхідно буде самостійно прийняти рішення. У вирішенні кейсу немає однозначної відповіді на поставлену проблему або питання, а є кілька відповідей, які можуть змагатися за ступенем правдивості.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5165
Appears in Collections:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Schakura.pdf336,19 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback