DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5163
|
Назва: | ІКТ у процесі вивчення орфографії учнями молодшого шкільного віку |
Автори: | Стрижак, С.В. Грона, Н.В. |
Ключові слова: | орфографія інформаційно комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми використання ІКТ у початковій школі на уроках української мови розглянута широко в різних її аспектах.У нових документах щодо реорганізації сучасної системи освіти наголошується, що стрижнем освіти має стати виховання особистості, здатної до творчої праці, самонавчання і професійного розвитку. Важливу роль у модернізації освіти відіграють інформаційно комунікаційні технології (ІКТ). Беззаперечно, запровадження інформаційних комунікативних технологій в освітню галузь спрямоване на покращення якості мовної освіти. Проблема застосування цих технологій в початковій школі – складна і відносно нова, що вимагає її детального дослідження й наукового обґрунтування. Інформаційні технології— сукупність методів і програмно-технічних засобів, об'єднаних у технологічний ланцюжок, що забезпечують збирання, оброблення, зберігання, поширення та відображення інформації з метою зменшення трудомісткості процесів використання інформаційного ресурсу, а також підвищення їхньої надійності й оперативності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5163 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|