DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5144
|
Назва: | Особливості формування математичної компетентності студентів-аграріїв засобами комп’ютерних технологій |
Автори: | Овсієнко, Ю.І. Антонець, А.В. |
Ключові слова: | математична компетентність комп’ютерні технології |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Освітній процес у вищому навчальному закладі (ВНЗ) – це інтелектуальна, творча діяльність, що має науково-технічний характер, направлена на здобуття і використання нових знань. Тому перед вищою школою постає завдання підготовки кваліфікованих фахівців із вищою освітою відповідно до тенденцій сучасного інформаційного суспільства, адже освітній процес ВНЗ повинен ґрунтуватися на органічному поєднанні традиційних і інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання [1]. Результативність навчально-пізнавальної діяльності майбутніх аграріїв, як і всіх студентів ВНЗ, зумовлюється їх психолого-педагогічними особливостями, які безпосередньо пов’язані з певним напрямом підготовки. Виділимо найбільш істотні на нашу думку особливості, врахування яких викладачем необхідне в процесі формування математичної компетентності студентів-аграріїв.А саме: низький рівень навченості зі шкільного курсу алгебри і геометрії, особливо на факультетах, де під час вступу не потрібна наявність сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання з математики; короткочасність вивчення дисципліни «Вища математика (за фаховим спрямуванням)» (ВМ) (72/2,4 год./кредит – один семестр); низький рівень навчально-пізнавальної мотивації, навичок самостійної роботи, научуваності. Таким чином, неоднорідність характеристик студентського колективу зумовлює необхідність диференціації процесу формування математичних компетенцій майбутніх технологів із агрономії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5144 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|