DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5136
|
Назва: | Формування інформаційної компетентності в навчанні диференціальних рівнянь |
Автори: | Гальченко, Д.О. Пащенко, Н.Ю. |
Ключові слова: | диференційні рівняння компетентнісний підхід інформаційна компетентність компетентність |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Процес інформатизації системи освіти висуває нові вимоги до майбутніх фахівців у напрямку підвищення компетентності, що є однією з основний цілей навчання у вищому навчальному закладі (ВНЗ), в інтелектуальній, суспільній, економічній, комунікаційній, інформаційній та інших галузях діяльності. Зростає значимість інформаційної компетентності майбутнього фахівця. Вона розглядається у взаємозв’язку з категоріями «комп’ютерна грамотність», «інформаційна культура», які характеризують рівень розвитку особистості у сучасному суспільстві.
Одним із головних завдань, що висувається перед вищою школою, є підвищення якості математичної підготовки студентів з урахуванням сучасних напрямків розвитку та використання інформаційних технологій у ВНЗ. У сучасному світі чітко окреслюється тенденція використання комп’ютера як засобу навчання окремих наукових дисциплін. У галузі проведення математичних досліджень високого рівня є створення інтегрованих математичних систем, які використовуються з метою максимального спрощення для користувача комп’ютерної реалізації математичних алгоритмів та методів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5136 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|