DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5110

Назва: Технологія Web 2.0 в навчальному процесі
Автори: Харченко, С.В.
Ключові слова: технологія Web 2.0
Web 2.0
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Однією з нових інформаційних технологій, з якою педагогам необхідно познайомитися і активно використовувати у навчально-виховному процесі, є технологія Web 2.0. Першим, хто вжив поняття Web 2.0, стало видавництво O’Reilly Media, що спеціалізується на інформаційних технологіях. Згідно опублікованої у вересні 2005 року статті Тіма О’Райлі, засновника компанії O’Reilly Media «Що таке Web 2.0?», концепція Web 2.0 з’явилася в результаті «мозкового штурму» між компаніями O’Reilly Media і MediaLive International. Зокрема, обговорювалося питання про те, чи слід вважати крах дот-комів крахом Інтернету. Учасники цього «мозкового штурму» дійшли висновку, що колапс дот-комів виявився важливим етапом в розвитку Інтернету, внаслідок якого з’явився Web 2.0 – Інтернет другого покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5110
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Harchenko.pdf355,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок