DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2015(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5073

Назва: Функціонально-семантична структура вставлених конструкцій у навчальному філологічному дискурсі
Автори: Чемпоєш, В.В.
Ключові слова: навчальний філологічний дискурс
вставлені конструкції
вставлені речення
пояснювально-уточнювальна функція
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Тексти навчального філологічного дискурсу репрезентують кодифіковану мову, яка спрямована на співпрацю з читачем. У навчальні тексти для вищої школи, які характеризуються складністю синтаксичних конструкцій, автори вводять не лише вставні слова, а й конструкції. Поняття «вставлені одиниці» вперше запровадив Б. Кулик і запропонував таке їх тлумачення: «…вставлені одиниці виражають додаткові повідомлення чи побіжні асоціативні зауваження, вказуючи на якісь деталі чи нові факти, що не були передбачені в перший момент формування думки».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5073
Розташовується у зібраннях:2015(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Chempoesch.pdf344,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок