DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2015(20) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5073

Название: Функціонально-семантична структура вставлених конструкцій у навчальному філологічному дискурсі
Авторы: Чемпоєш, В.В.
Ключевые слова: навчальний філологічний дискурс
вставлені конструкції
вставлені речення
пояснювально-уточнювальна функція
Issue Date: 2015
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Тексти навчального філологічного дискурсу репрезентують кодифіковану мову, яка спрямована на співпрацю з читачем. У навчальні тексти для вищої школи, які характеризуються складністю синтаксичних конструкцій, автори вводять не лише вставні слова, а й конструкції. Поняття «вставлені одиниці» вперше запровадив Б. Кулик і запропонував таке їх тлумачення: «…вставлені одиниці виражають додаткові повідомлення чи побіжні асоціативні зауваження, вказуючи на якісь деталі чи нові факти, що не були передбачені в перший момент формування думки».
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5073
Appears in Collections:2015(20)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Chempoesch.pdf344,53 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback