DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2015(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5073
|
Назва: | Функціонально-семантична структура вставлених конструкцій у навчальному філологічному дискурсі |
Автори: | Чемпоєш, В.В. |
Ключові слова: | навчальний філологічний дискурс вставлені конструкції вставлені речення пояснювально-уточнювальна функція |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Тексти навчального філологічного дискурсу репрезентують кодифіковану мову, яка спрямована на співпрацю з читачем. У навчальні тексти для вищої школи, які характеризуються складністю синтаксичних конструкцій, автори вводять не лише вставні слова, а й конструкції. Поняття «вставлені
одиниці» вперше запровадив Б. Кулик і запропонував таке їх тлумачення: «…вставлені одиниці виражають додаткові повідомлення чи побіжні асоціативні зауваження, вказуючи на якісь деталі чи нові факти, що не були
передбачені в перший момент формування думки». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5073 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|