DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
5 студентські читання Passus in scienciam >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4939
|
Назва: | Міжкультурна комунікація як модель змісту навчання лінгвокультурологічній компетенції |
Автори: | Остапчук, К. |
Ключові слова: | міжкультурна комунікація лінгвокультурологічна компетенція комунікативна компетенція комунікація |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Виходячи з комунікативного підходу, в процесі навчання іноземним мовам необхідно сформувати вміння спілкуватися іноземною мовою, або іншими словами, придбати комунікативну компетенцію. Комунікативна компетенція передбачає вміння користуватися усіма видами мовленнєвої діяльності: читанням, аудіюванням, говорінням (монолог,
діалог), листом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4939 |
Розташовується у зібраннях: | 5 студентські читання Passus in scienciam
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|