DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(63) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4866

Назва: Теоретико-методичні засади організації продуктивної праці учнів (друга половина XX століття)
Автори: Семеновська, Л.А.
Ключові слова: продуктивна праця
підготовка до практичної діяльності
політехнізм
виробниче навчання
промисловість
сільське господарство
професіоналізація
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розкрито теоретико-методичні засади організації продуктивної праці учнів у вітчизняному шкільництві другої половини ХХ ст. У зв’язку з цим охарактеризовано законодавчо-нормативну й матеріально-технічну базу, зміст (промисловий і сільськогосподарський) і основні форми (учнівські бригади, шкільні лісництва, табори праці й відпочинку, начально-виробниче господарство, навчально-виробничий комплекс) залучення школярів до трудової виробничої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4866
Розташовується у зібраннях:2015(63)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Semenovska.pdf235,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок