DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(63) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4864
|
Назва: | Парадигмальний вимір історії вищої освіти України (ХІХ - початок ХХІ ст.) |
Автори: | Дем’яненко, Н.М. |
Ключові слова: | парадигма парадигмальний підхід еволюція педагогічної парадигми академічни етап професійно орієнтований етап професійно-технологічний етап гуманітарний етап |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито парадигмальний підхід у контексті історико-педагогічного дослідження, обґрунтовано еволюцію педагогічної парадигми (академічний, професійно орієнтований, професійно-технологічний та гуманітарний етапи) в історії вищої освіти України ХІХ - початку ХХІ ст. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4864 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(63)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|