DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(63) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4864

Назва: Парадигмальний вимір історії вищої освіти України (ХІХ - початок ХХІ ст.)
Автори: Дем’яненко, Н.М.
Ключові слова: парадигма
парадигмальний підхід
еволюція педагогічної парадигми
академічни етап
професійно орієнтований етап
професійно-технологічний етап
гуманітарний етап
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розкрито парадигмальний підхід у контексті історико-педагогічного дослідження, обґрунтовано еволюцію педагогічної парадигми (академічний, професійно орієнтований, професійно-технологічний та гуманітарний етапи) в історії вищої освіти України ХІХ - початку ХХІ ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4864
Розташовується у зібраннях:2015(63)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Demjanenko.pdf260,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок