DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4840
|
Назва: | Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ |
Автори: | Кузікова, С.Б. |
Ключові слова: | суб’єкт життєдіяльності особистісна значущість управління навчальним процесом професійна і особистісна самоідентичність внутрішня мотивація самоактивність самодетермінація саморозвиток |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто психологічні умови продуктивності навчання та якості фахової підготовки у вищій школі. Аналізуються
шляхи і засоби управління навчально-професійною діяльністю студентів з метою актуалізації та активізації їх професійного
саморозвитку. Акцентовано на особистісній значущості, осмисленості і самостійності навчальної діяльності студентів.
Визначено умови організації навчального процесу, які сприяють становленню професійної і особистісної самоідентичності студентів ВНЗ через формування професійного світогляду та трансформацію соціальних цінностей в особистісні смисли. Наведено результати емпіричного вивчення домінування мотивів навчальної діяльності студентів. Внутрішню мотивацію подано як інтенцію особистісного і професійного саморозвитку людини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4840 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(2ч2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|