DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4839
|
Назва: | Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами |
Автори: | Фейрчалд, Сара |
Ключові слова: | мовленнєві вміння культурна ідентифікація білінгвізм переключення системи кодів психолінгвістика крослінгвістичний аналіз кроскультурний аналіз |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню зв’язку між мовою та культурою. У білінгвальних спільнотах вибір тієї чи іншої мови часто
виступає маркером культурної ідентифікації. Здійснюване індивідом під час спілкування переключення з однієї системи кодів (знакової
системи) на іншу, перехід з однієї мови на іншу також виступає засобом вираження його соціальної та культурної приналежності. У
пропонованому дослідженні розглядається взаємозв’язок між культурною ідентифікацією та мовленнєвими вміннями англомовних
монолінгвів (США), вельсько-англомовних білінгвів (Вельс), іспансько-англомовних білінгвів (США), україно-російсько-англомовних трилінгвів (Україна). Здійснено кореляційний, багатофакторний регресійний та однофакторний дисперсійний аналіз отриманих даних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4839 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(2ч2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|