DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4790

Назва: Використання електронних засобів навчання у процесі організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у Великій Британії
Автори: Палеха, О.М.
Ключові слова: самостійна позааудиторна робота
майбутні вчителі іноземної мови
засіб навчання
електронні засоби навчання
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені особливості використання електронних засобів навчання у процесі організації самостійної позааудиторної роботи у вищих навчальних закладах Великої Британії. Проаналізовані переваги та недоліки їх застосування. Розглянутий досвід використання електронних дидактичних засобів в Університеті Халл Великої Британії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4790
Розташовується у зібраннях:2015(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Palekha.pdf115,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок