DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4775
|
Назва: | Специфіка становлення суб'єктності студентів - майбутніх учителів музичного мистецтва у вищому навчальному закладі |
Автори: | Григор'єва, В.В. |
Ключові слова: | суб'єктність майбутні вчителі музичного мистецтва діяльність особистісний зміст саморозвиток унікальність самостійність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено специфіку становлення суб'єктності майбутніх учителів музичного мистецтва у вищому навчальному закладі.
Проаналізовано категорію «суб'єктність» в основних концепціях вітчизняної і зарубіжної психології та педагогіки. Визначено період
навчання у вищому навчальному закладі як сензитивний щодо професійного становлення особистості майбутнього фахівця. Розкрито
основні суб'єктивні властивості особистості педагога-музиканта та ієрархію мотивів становлення майбутнього вчителя музики. Зосереджена увага на аналізі самостійності як важливій характеристиці суб'єктності
студента. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4775 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|