DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4775

Назва: Специфіка становлення суб'єктності студентів - майбутніх учителів музичного мистецтва у вищому навчальному закладі
Автори: Григор'єва, В.В.
Ключові слова: суб'єктність
майбутні вчителі музичного мистецтва
діяльність
особистісний зміст
саморозвиток
унікальність
самостійність
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено специфіку становлення суб'єктності майбутніх учителів музичного мистецтва у вищому навчальному закладі. Проаналізовано категорію «суб'єктність» в основних концепціях вітчизняної і зарубіжної психології та педагогіки. Визначено період навчання у вищому навчальному закладі як сензитивний щодо професійного становлення особистості майбутнього фахівця. Розкрито основні суб'єктивні властивості особистості педагога-музиканта та ієрархію мотивів становлення майбутнього вчителя музики. Зосереджена увага на аналізі самостійності як важливій характеристиці суб'єктності студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4775
Розташовується у зібраннях:2015(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Grigoreva.pdf122,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок