DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4723

Назва: Діагностика рівнів сформованості співацьких навичок у дошкільників та учнів початкової школи
Автори: Велігура, О.О.
Ключові слова: наступність
співацькі навички
критерії
рівні
дошкільники
учні початкової школи
показники
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі наступності у формуванні співацьких навичок у дітей дошкільних навчальних закладів і початкової школи. У статті розроблено критерії та показники їх сформованості у дошкільників та молодших школярів. Визначено відсоткове співвідношення їх рівнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4723
Розташовується у зібраннях:2015(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Veligura.pdf117,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок