DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4722
|
Назва: | Соціально-педагогічний супровід батьків дітей із особливими потребами в системі загальної середньої освіти |
Автори: | Удич, З.І. |
Ключові слова: | методи супроводу інклюзивна освіта соціально-педагогічний супровід учні з особливими потребами стилі сімейного виховання етапи залучення і співпраці школи з батьками педагогічна компетентність типи сприйняття батьками порушень у розвитку дитини |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцептовано увагу на інклюзивній освіті як одному із пріоритетних напрямів розвитку освітньої галузі, що задекларовано в
законодавстві України; розроблено модель супроводу батьків учня з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти, для ефективності реалізації якої необхідно створити певні умови, що представлені в моделі; визначено мету та завдання соціально-педагогічного супроводу батьків учня з особливими потребами; проаналізовано основні складові запропонованої моделі: напрями, етапи, групи методів супроводу; охарактеризовано типи сприйняття батьками порушень у розвитку дитини; визначено стилі виховання та спілкування в сім'ях ьгз дітьми з особливими потребами; охарактеризовано тактики роботи з батьками й очікувані результати їх соціально-педагогічного супроводу; окреслено проблеми й перспективи подальшого дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4722 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|