DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4722

Назва: Соціально-педагогічний супровід батьків дітей із особливими потребами в системі загальної середньої освіти
Автори: Удич, З.І.
Ключові слова: методи супроводу
інклюзивна освіта
соціально-педагогічний супровід
учні з особливими потребами
стилі сімейного виховання
етапи залучення і співпраці школи з батьками
педагогічна компетентність
типи сприйняття батьками порушень у розвитку дитини
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті акцептовано увагу на інклюзивній освіті як одному із пріоритетних напрямів розвитку освітньої галузі, що задекларовано в законодавстві України; розроблено модель супроводу батьків учня з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти, для ефективності реалізації якої необхідно створити певні умови, що представлені в моделі; визначено мету та завдання соціально-педагогічного супроводу батьків учня з особливими потребами; проаналізовано основні складові запропонованої моделі: напрями, етапи, групи методів супроводу; охарактеризовано типи сприйняття батьками порушень у розвитку дитини; визначено стилі виховання та спілкування в сім'ях ьгз дітьми з особливими потребами; охарактеризовано тактики роботи з батьками й очікувані результати їх соціально-педагогічного супроводу; окреслено проблеми й перспективи подальшого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4722
Розташовується у зібраннях:2015(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Udich.pdf419,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок