DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4720
|
Назва: | Навчання створення цифрових наративів майбутніх учителів мистецтва |
Автори: | Тимчук, Л.І. |
Ключові слова: | творчість цифрове мистецтво цифровий наратив наративно-цифровий підхід |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано теоретичні засади навчання створення цифрових наративів майбутніх учителів мистецтва. Акцентовано увагу на тому, що потенційні можливості мистецтва в поєднанні з сучасними цифровими технологіями мають невичерпний потенціал для вдосконалення вітчизняної системи освіти. Характерною особливістю професійної
підготовки вчителів до наративно-цифрового навчання є формування навичок критичного сприймання інформації в медіапросторі та збагачення досвідом творчої діяльності, формування умінь творення образного світу за допомогою гнформаційно-кощнікаційнш технологій. Охарактеризовано наративно-цифровий підхід у навчанні майбутніх учителів, етапи створення цифрових наративів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4720 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|