DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4720

Назва: Навчання створення цифрових наративів майбутніх учителів мистецтва
Автори: Тимчук, Л.І.
Ключові слова: творчість
цифрове мистецтво
цифровий наратив
наративно-цифровий підхід
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичні засади навчання створення цифрових наративів майбутніх учителів мистецтва. Акцентовано увагу на тому, що потенційні можливості мистецтва в поєднанні з сучасними цифровими технологіями мають невичерпний потенціал для вдосконалення вітчизняної системи освіти. Характерною особливістю професійної підготовки вчителів до наративно-цифрового навчання є формування навичок критичного сприймання інформації в медіапросторі та збагачення досвідом творчої діяльності, формування умінь творення образного світу за допомогою гнформаційно-кощнікаційнш технологій. Охарактеризовано наративно-цифровий підхід у навчанні майбутніх учителів, етапи створення цифрових наративів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4720
Розташовується у зібраннях:2015(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Timchuk.pdf127,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок