DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4712

Назва: Сприйняття дійсності в розвитку естетичного досвіду викладача образотворчого мистецтва
Автори: Сотська, Г.І.
Ключові слова: естетичний досвід
викладач образотворчого мистецтва
сприйняття
естетичне сприйняття
художнє сприйняття
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему сприйняття дійсності в розвитку естетичного досвіду викладача образотворчого мистецтва; обгрунтовано сутність сприйняття як когнітивного процесу, безпосередньо пов'язаного з пізнавальною діяльністю викладача образотворчого мистецтва, яке виникає в діяльності, нею підтримується, у ній розвивається. Охарактеризовано естетичне і художнє сприйняття, які пробуджують у педагога-художника прагнення до краси, регулюють його діяльність у почуттєвому і в раціональному вимірах. Доведено, що сприйняття активізує візуальний і сенсорний досвід, інтенсифікує емоційно-чуттєву сферу, формує вміння співвідносити почуття з культурою, збагачує внутрішній світ особистості, є основою професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4712
Розташовується у зібраннях:2015(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sotska.pdf121,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок