DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4712
|
Назва: | Сприйняття дійсності в розвитку естетичного досвіду викладача образотворчого мистецтва |
Автори: | Сотська, Г.І. |
Ключові слова: | естетичний досвід викладач образотворчого мистецтва сприйняття естетичне сприйняття художнє сприйняття |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано проблему сприйняття дійсності в розвитку естетичного досвіду викладача образотворчого мистецтва; обгрунтовано сутність сприйняття як когнітивного процесу, безпосередньо пов'язаного з пізнавальною діяльністю викладача образотворчого мистецтва, яке виникає в діяльності, нею підтримується, у ній розвивається. Охарактеризовано естетичне і художнє сприйняття, які пробуджують у педагога-художника прагнення до краси, регулюють його діяльність у почуттєвому і в раціональному вимірах. Доведено, що сприйняття активізує візуальний і сенсорний досвід, інтенсифікує емоційно-чуттєву сферу, формує вміння співвідносити почуття з культурою, збагачує внутрішній світ особистості, є основою професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4712 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|