DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4705
|
Назва: | Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкових класів: ретроспектива формування |
Автори: | Бірюк, Л.Я. |
Ключові слова: | формування майбутній учитель комунікативна компетентність професійна підготовка |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено історичний аналіз становлення професійної підготовки майбутнього вчителя в руслі комунікативного та компетентнішого підходів, зокрема, розглянуто генезу формування комунікативної компетентності в педагогіці, дидактиці та
лінгводидактиці вищої школи. З метою усвідомлення структурно-комунікативних ознак освітнього процесу проаналізовано філософсько-освітню, педагогічну, лінгводидактичну теорію, що дало можливість
виокремити три періоди становлення професійної підготовки майбутнього вчителя: 60-70-ті рр., 70-80-ті рр. (передкомупікативпий період) та НО-90-ті рр. - початок XXI ст. (комунікативний період), 2000 — 2011 рр. XXI ст. (комупікативпо-компетеитпіспий період). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4705 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|