DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4683

Назва: Аксіологія православного образотворчого мистецтва: педагогічний аспект
Автори: Рашковська, В.І.
Ключові слова: духовний розвиток
аксіологія
іконопис
символ
антропологія
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз мистецької аксіології православного іконопису, з’ясовано його педагогічний потенціал. Запропонована авторська педагогічна технологія духовного розвитку особистості засобами іконопису, яка містить три етапи: пропедевтичний, аксіологічний, діалогічний. На першому етапі вивчається історія написання ікони, студенти залучаються до національної мистецької традиції та до духовного світу образотворчого мистецтва. На другому етапі розкривається професійно-освітній потенціал іконопису як засобу духовного розвитку, аналізується мистецький і аксіологічний виміри ікони, набуваються знання як підґрунтя ієрархії цінностей внутрішнього світу. На третьому робота спрямовується на формування основ символічного мислення як основи духовного саморозвитку, самовдосконалення, стимулювання духовно-рефлексивної мотивації, з’ясовуються символічний, онтологічний і духовний виміри ікони.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4683
Розташовується у зібраннях:2015(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Raschkovska.pdf374,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок