DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра історії України >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
8 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Правозахисний рух: історія та сучасність >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4619

Назва: Теоретико-методичні засади вивчення предмету «Правознавство» учнями старшої школи у ЗНЗ України
Автори: Духіна, О.
Ключові слова: правознавство
школа
учні
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Швидкоплинні суспільні процеси, глобалізаційні тенденції, зміни в економічних, політичних, культурних відносинах вимагають відповідного правового оформлення та формування належної правової культури як суспільства в цілому, так і кожного громадянина зокрема. Особливо важливого значення набуває правова освіта учнівської молоді для утвердження в її свідомості ставлення до права як ефективного регулятора суспільних відносин та носія ідеї справедливості. Тому в статті ми висвітлимо теоретико-методичні засади вивчення предмету «Правознавство» учнями 10-11 класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4619
Розташовується у зібраннях:8 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Правозахисний рух: історія та сучасність

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Duhina.pdf214,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок