DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра історії України >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
8 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Правозахисний рух: історія та сучасність >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4619
|
Назва: | Теоретико-методичні засади вивчення предмету «Правознавство» учнями старшої школи у ЗНЗ України |
Автори: | Духіна, О. |
Ключові слова: | правознавство школа учні |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Швидкоплинні суспільні процеси, глобалізаційні тенденції, зміни в економічних, політичних, культурних відносинах вимагають відповідного правового оформлення та формування належної правової культури як суспільства в цілому, так і кожного громадянина зокрема. Особливо важливого значення набуває правова освіта учнівської молоді для утвердження в її свідомості ставлення до права як ефективного регулятора суспільних відносин та носія ідеї справедливості. Тому в статті ми висвітлимо теоретико-методичні засади вивчення предмету «Правознавство» учнями 10-11 класів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4619 |
Розташовується у зібраннях: | 8 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Правозахисний рух: історія та сучасність
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|