DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4536

Название: Психологічні особливості процесу і структури учіння студентів-медиків
Авторы: Філоненко, М.М.
Ключевые слова: учбова діяльність студента
особистісне становлення
навчальне завдання
Issue Date: 2015
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Здійснили психологічний аналіз учбової діяльності студентів-медиків, він характеризується: суб'єктністю, активністю, предметністю, цілеспрямованістю, усвідомленістю. Визначили і охарактеризували способи навчальної діяльності студентів-медиків: інтелектуальні дії. знакові та мовні засоби. Фонові знання. Здійснили класифікацію структури учбової діяльності студентів-медиків: мотивація, навчальні завдання у певних ситуаціях і в різних формах, навчальні дії, контроль, що переходить у самоконтроль, оцінка, що переходить у самооцінку. Визначили морфологічні одиниці учбової діяльності - навчальні завдання. Визначили теоретичні підходи до моделювання процесу учіння студентів у медичному вузі.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4536
Appears in Collections:2015(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Filonenko.pdf133,41 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback