DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4494

Назва: Педагоги-гуманісти про створення естетотерапевтичного освітнього середовища: ретроспективний аналіз
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: естетотерапія
засоби естетотерапії
психологічно комфортне освітнє середовище
особистісно орієнтована педагогіка
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено ретроспективний аналіз провідних ідей зарубіжних та вітчизняних педагогів щодо створення психологічно комфортного освітнього середовища засобами естетотерапії. Виявлено та обґрунтовано психолого-педагогічний та терапевтичний потенціал засобів естетотерапевтичного впливу на індивідуально-творчий розвиток особистості у спадщині педагогів-гуманістів минулого.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4494
Розташовується у зібраннях:2014(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Miroshnichenko.pdf369,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок